753 głosów

Głosowanie zakończone

www.ModaMini.pl

http://modamini.pl/
Właścicielka sklepu: Wioleta Goławska (Wioleta Goławska Eviolla )
Miasto: Warszawa

Jestem mamą półtorarocznej Amelki i to właśnie moja córka jest motorem moich działań. Można by długo mówić o zaletach i wadach pracy na etacie czy też samozatrudnieniu. Stawiając sobie pytanie, praca na etacie i 8-10 h poza domem czy własna działalność i dużo więcej czasu dla dziecka? Proste:) Początkowa idea sklepu to przede wszystkim odzież dziecięca, dział który sprawia mi największą przyjemność. Jednak im dalej szukałam, tym więcej fascynujących marek poznawałam. Producentów, którzy nie tylko w swoich produktach widzą zarobek ale pasję i przyjemność pracy i wykonania. Tak zaczęła rozwijać się oferta ModaMini. Znaleźć tu można wszystko do pokoju dziecka, od pościeli, kocyków, lampek aż po meble ale również zabawki, czy produkty takie jak nosidełka i wózki. Wszystkie produkty wykonane z największą starannością i dbałością o najmłodszych. Produkty nie banalne, a bardzo długo i starannie wyszukiwane. Rodzice dokonując zakupów mogą skorzystać z płatności ratalnych, czy odroczonych płatności, które jako jedni z pierwszych w Polsce wprowadziliśmy w naszym sklepie. Chcąc ułatwić decyzje zakupowe powstał blog, z poradami, recenzjami, artykułami.

Co byś zrobiła, gdybyś miała nieograniczony budżet na działania promocyjne s-sklepu?

Dla działalności e-sklepu istotną rolę odgrywają media społecznościowe, których znaczenie stale rośnie. Serwisy społecznościowe i blogi docierają do ogromnej liczby potencjalnych Klientów i ten obszar chciałabym wykorzystać w promocji ModaMini. Uważam również, że pozyskanie nowych Klientów jest tak samo ważne, jak utrzymanie już obecnych Klientów. W związku z tym, skupiłabym się również na działaniach związanych z budowaniem lojalności i pozytywnych relacji z obecnym Klientem.