1098 głosów

Głosowanie zakończone

TWIGA

http://www.twigasklep.pl
Właścicielka sklepu: Marta Czajka (TWIGA Marta Czajka)
Miasto: Szamotuły

Mój pomysł na biznes zrodził się kiedy wróciłam do pracy po urlopie macierzyńskim. Moja córka nie bardzo chciała zostawać w żłobku, a ja nie bardzo chciałam chodzić na dwunastogodzinne zmiany. W jednym momencie poczułam motywację by to zmienić. Kilka czynników złożyło się na to, że owe zmiany były łatwiejsze niż myślałam i otworzyłam swój sklep internetowy, który prowadzę w domu i dzięki temu mogę też spędzać czas z córką :) Projekt TWIGA to głównie odzież dla rodziców noszących dzieci w chustach. Razem z poznańską firmą szyjącą, metodą prób i błędów oraz własnych doświadczeń w noszeniu, zaprojektowałam polar i kurtkę dla mam noszących swoje dzieci. Są to produkty wykonane w Polsce, dużą wagę przywiązuję do jakości materiałów, z których są wykonane. Moim głównym celem jest to by rzeczy te przede wszystkim były ładne i podobały się mamom, które się w nie ubierają, a także by mamy czuły się w nich dobrze i atrakcyjnie, ponieważ często po urodzeniu dziecka poziom naszej oceny atrakcyjności spada. Drugim aspektem jest także funkcjonalność, dzięki polarowi i kurtce możemy wychodzić z dzieckiem na spacer w chuście nie martwiąc się o to jak ubrać maluszka.

Co byś zrobiła, gdybyś miała nieograniczony budżet na działania promocyjne s-sklepu?

Zainwestowałabym w dekoracyjne gadżety, które mogłabym dołączać do każdej paczki. Zwiększyłabym budżet reklamy internetowej, np. ad words, linki sponsorowane, reklamy na portalach społecznościowych. Mogłabym zrobić modele pokazowe produktów, które rozesłałabym doradcom noszenia w chustach, aby rodzice na warsztatach mogli dotknąć moich produktów i przekonać się o ich doskonałej jakości.