103 głosów

Głosowanie zakończone

gumigem.pl

http://www.gumigem.pl
Właścicielka sklepu: Paulina Maciejewska (MARTEO Paulina Maciejewska)
Miasto: Warszawa

Pomysł na własny biznes powstał w mojej głowie 3,5 roku temu, po narodzinach córeczki, która z każdym dniem, coraz bardziej motywowała mnie do realizacji własnych marzeń. Jednak pomysł przerodził się w działanie dopiero 2,5 roku później, gdy przyszedł na świat synek. Mimo chaosu jaki zapanował w naszym życiu, wieczory poświęcałam na realizację nowego celu. Chciałam zaoferować polskim mamom coś nowego, czego jeszcze nie ma na rynku. Na markę Gumigem natknęłam się przez przypadek, szukając w sieci produktów dla swoich maluchów. Nawiązałam kontakt z Jenny – przemiłą mamą ze Szkocji, która wymyśliła silikonowe gryzaki zaprojektowane głównie z myślą o dziecku, ale będące jednocześnie modną biżuterią dla mam. Przetestowaliśmy je razem z synkiem, który akurat ząbkował i oboje byliśmy zachwyceni. Gumigem to nie tylko praktyczne rozwiązanie przyjazne dzieciom, ale też kompromis dla mam, które mogą czuć się modne, dzięki szerokiej gamie wzorów i kolorów naszyjników oraz bransoletek. Ich kształty zaprojektowane są specjalnie z myślą o małych rączkach i buziach. Doskonale sprawdzają się nie tylko w okresie ząbkowania. Mamy mogą mieć atrakcyjną zabawkę dla maluszka zawsze przy sobie.

Co byś zrobiła, gdybyś miała nieograniczony budżet na działania promocyjne s-sklepu?

Część środków przeznaczyłabym na promocje za pośrednictwem Google oraz Facebook, kierując reklamy do kobiet w ciąży oraz młodych mam. Podjęłabym stałą współpracę z profesjonalną agencją PR, która dbałaby o wizerunek marki na portalach społecznościowych oraz współpracując z mediami, portalami i blogami parentingowymi. Zainwestowałabym w profesjonalne materiały reklamowe (plakaty, ulotki, filmy, banery, zdjęcia itp.). Wspierałabym akcje skierowane do młodych mam np. poprzez sponsoring nagród.