33 głosów

Głosowanie zakończone

Fiorino Mother & Child Accessories

http://www.fiorino.eu/sklep/pl/
Właścicielka sklepu: Izabela Gądek-Pagacz (Fiorino Izabela Gądek-Pagacz)
Miasto: Bielsko-Biała

Jestem mamą 3,5-letniego Ksawusia, który jest nie tylko moją inspiracją, ale też głównym testerem wszystkich produktów tworzonych przez moją firmę Fiorino. Jest również głównym powodem, dla którego otworzyłam sklep internetowy. Jak każda młoda mama jestem wiecznie zabiegana i jakbym mogła to wszystkie zakupy robiłabym przez internet, nie spuszczając synka z oczu. Mój sklep specjalizuje się w sprzedaży produktów, które sami tworzymy. Naszym wiodącym produktem są EkoTuptusie, buciki wykonane ze 100% włoskiej skóry naturalnej z innowacyjnym systemem antypoślizgowym. W naszym asortymencie można znaleźć również produkty, które pomagają mamom w trudach dnia codziennego, a maluchom pozwalają się rozwijać poprzez zabawę. Stawiam na jakość. Materiały, które wykorzystujemy posiadają wsyztskie niezbędne atesty. Co mnie wyróżnia na tle konkurencji? Potrafię słuchać - rad, opinii i uwag moich klientów. Staram sie poznać nie tylko ich zdanie, ale i ich samych. To pozwala mi tworzyć produkty wyjątkowe i niepowtarzalne.Pomaga mi w tym pasja z jaką tworzę każdy projekt od A do Z i fakt, że jestem obecna przy każdym etapie produkcji każdego produktu, który sprzedaję w swoim e-sklepie.

Co byś zrobiła, gdybyś miała nieograniczony budżet na działania promocyjne s-sklepu?

Mając nieograniczony budżet na działania promocyjne mojego e-sklepu, zainwestowałabym w marketing społecznościowy, czyli np. na Facebooku, Twitterze. Część puli na pewno przeznaczyłabym na pozycjonowanie strony oraz kampanię AdWords. Lwią część budżetu przeznaczyłabym na outdoorowe działania promocyjne. Sama chcę poznać z bliska każdy produkt i rozumiem taką potrzebę u moich klientów. Jednak najważniejsi są ludzie. Ci którzy za produktem stoją i Ci co obdarowują go swoim zaufaniem, nasi klienci!